
Այս կարևոր արժեքները մեր ուսանողները բացահայտեցին հաղորդակցման փորձառու մասնագետ, Big Mind ընկերության հիմնադիր՝ Hagop Makdis Հակոբ Մակդիսի վարած հետաքրքիր սեմինարի ժամանակ։ Քննարկվեցին հաղորդակցության արդյունավետ մեթոդների, մասնագիտական վերաբերմունքի և նույնիսկ «1:90:90» կանոնի մասին։
Սեմինարի ընթացքում ուսանողները նաև պարզեցին, որ երբեմն հենց դժգոհ հաճախորդներն են դառնում ամենահավատարիմը։
Իսկ վերջում Հակոբը անակնկալ նվերով հանդես եկավ. թվով 5 ուսանող ստացան խորացված հաղորդակցման դասընթացի մասնակցության հնարավորություն։

Կրկին անգամ շնորհակալ ենք Հակոբին, մեզ վստահելու և մեզ հետ համագործակցելու համար։